20 august 2013

20 august 2013

–          Să nu-mi spui că de la luna plină mi s-a făcut mie somn azi după-amiază, de-mi venea să-mi ţin pleoapele cu degetele de la o mână şi pe-ailaltă s-o duc la gură, că mă luase şi-un căscat din ce în ce mai des şi mai tare, de ziceam că mi se rup fălcile!

–          Nu-ţi spun, iacă! Nu-ţi spun!

–          Măi, da’ -ţi zic, credeam că n-o să mai ajung acasă! Ce naiba a fost azi după 5 dup-amiaza?

–          Păi, cred c-a fost adus Regele Cioabă din Turcia. Da’ nu ştiu sigur.

–          Şi ce legătură ar putea fi între somnul ăla greu şi bietul om revenit cu picioarele înainte?

–          Păi, poate s-o fi dat cu ceva spray, să se menţină spiritele liniştite, să fie oamenii calmi, să nu se işte vreo mişcare sau vreo revoltă, cine ştie?!

–          Tu vorbeşti serios? Adică se dă cu substanţe prin aerul nostru, prin aerul pe care-l respirăm noi, doar aşa, ca să ţină oamenii amorţiţi?…

–          Nu doar cu substanţe. Se pot crea şi câmpuri de bombardament electromagnetic, se pot transmite unde de joasă frecvenţă de te enervezi şi nu ştii de ce, ori te iei la bătaie cu necunoscuţii de lângă tine doar pentru că ei afişează alte pancarte şi nu strigă la fel ca tine, aşa cum ai văzut în Piaţa Universităţii în decembrie 2011, îţi aminteşti?… Da’ tu pe unde-ai fost azi? Prin zona de nord a oraşului?… că poate de-aia te-a năucit aşa! Îţi dai seama că era multă pază, de toate felurile.

–          Păi am fost chiar la aeroport, că a trebuit s-o iau pe nepoată-mea! Măi, să ştii că tu ai dreptate! C-am văzut cum se perinda un elicopter pe deasupra şoselei, de vreo trei ori l-am văzut patrulând! Bravo, mă! Eşti deştept! M-ai luminat!

–          ©danielamariamarin

About daniela marin

om human
This entry was posted in Cuvinte-Words, Dialogul de azi. Bookmark the permalink.