13 septembrie 2013

13 septembrie 2013

Dialog (şi) din facebook

–       Mulţumesc încă de o mie de ori că ne oxigenezi în fiecare zi. Eu simt că mor de atâta durere în suflet pentru tot ce se întâmplă zilele astea şi nu ştiu cum să mă reaşez pe linia de plutire. Durerea este atât de fizică şi ,,rănile” aşa de urâte că sufletul nu mă lasă să-l ating nici măcar cât să-l mângâi puţin. Parcă mi-a sărit în aer tot echilibrul interior… Sper să găsesc din nou calea spre iubirea necondiţionată. Doamne, ce greu e…

–       Lasă durerea să iasă, consum-o, n-o ascunde, nu o sufoca. Opunându-i rezistenţă nu faci decât să îi dai şi mai multă putere. Du-te până la capătul ei, şi-acolo vei descoperi absenţa durerii, Lumina şi Iubirea Alinătoare, Vindecătoare, Atoatecuprinzătoare! Nu înseamnă că trebuie să stăm cu braţele-n şolduri sau cu mâinile în sân. Ci să manifestăm iubirea, să ne menţinem credinţa în iubire chiar şi atunci când ne ispiteşte ura sau agresivitatea. Să ne-amintim mereu de iubire şi de compasiune. Să ne-amintim că toţi suntem oameni. Să ne menţinem credinţa în nesfârşita iubire ce are capacitatea de a împlini şi minunea schimbării gândirii omului, de a o preschimba din urâtă în frumoasă, minunea preschimbării urii în bunătate, nu doar capacitatea de a schimba apa in vin, de a înmulţi pâinile şi peştii!

–       Mulţumesc din suflet, chiar dacă-l am rănit. Stii ce mă sperie cel mai tare? Faptul că de multă vreme n-am mai nutrit sentimente de ură faţă de cineva, pentru niciun motiv. Acum, deşi nu pare a fi nimic personal, sufletul este scăldat de atâta ură şi revoltă că îmi simt otrăvite toate celulele. Îmi vine să fug şi nu ştiu unde, undeva să nu mai văd fiinţa ,,umană”. Neputinţa mă doboară.

–       Nu sufletul este scăldat de ură, nu spiritul, ci corpul! Sufletul ţi-e lumină din Lumină! Nu o lăsa să se stingă sub umbrele gândirii. Nu pune pietre negre peste ea. Corpul minţii nu se poate opri din a gândi şi a judeca, nu se opreşte din a condamna fără dram de compasiune. Diferenţa între o analiză logică şi spirituală în urma căreia rezultatul ar fi “nu e potrivit şi folositor să se facă/să facem aşa ceva” şi o analiză comparativă senzorială în urma căreia rezultatul ar fi “Dacă facem aşa ceva, atunci suntem nişte criminali” este o diferenta de nivel spiritual. Diferenţa dintre mintea liniară, karmică şi mintea complexă, spirituală. Această diferenţă se vede în instigare, în patos împins la extreme, în crime în numele lui Dumnezeu versus înalta raţiune care îşi pune lumina şi subliniază fără de dubiu cele ce sunt potrivite de cele ce nu sunt potrivite, versus iubirea de deasupra inaltei raţiuni care topeşte diferenţele fără de patimă, fără de crime, fără de ură sau neiertare. Sună complicat, ştiu, dar este mult mai simplu dacă stai ferm în lumină şi în iubire. Dacă înţelegi că fiecare lucru îşi are rostul lui, chiar şi atunci când inima suferă. Nu suferă degeaba. Atunci când trăieşti şi rosteşti Adevărul cu Iubire, infăptuieşti ce e drept, ce e potrivit, permiţi miracolului să se petreacă . Orice adevăr exprimat cu ură, cu furie, fără de iubire suferă o amputare severă. Este ciuntită şi pierdută însăşi puterea lui intrinsecă. Sunt incredibil de multe fapte ingrozitoare pe care omul le face în lumea asta de când o fi ea. Din frică, din necunoaştere, dar şi pentru că spiritul lui a fost impiedicat să fie, să crească şi să înflorească în acest corp uman. Porţile de comunicare ale corpului i-au fost sigilate, s-au vârât şerpi, s-au pus bruiaje în dreptul oricărei porţi către Lumină.

–       Nu mai gândesc in ,,de ce-uri” şi ,,cum-uri ”, mă odihnesc doar în liniştea pe care am primit-o şi-i multumesc lui Dumnezeu că m-a lasat să te cunosc, şi pentru darurile şi răspunsurile pe care mi le trimite prin tine şi gândurile tale. Mă întorc ,,acasă” la sufletul meu. Îţi spun şi ţie MULTUMESC şi TE IUBESC.

–       Şi eu îţi mulţumesc şi-I mulţumesc lui Dumnezeu că ne-a permis această cale prin care El să fie noi, prin care noi să fim El. Ştii, mai demult, mi-a venit să mă rog aşa: “Fă-mă, Doamne lumină, fă-mă iubire, ajută-mă să-i ajut pe alţii.” Într-o zi, la cursurile Maestrului, l-am auzit spunând: “Numai omul poate ajuta un alt om. Dumnezeu ne ajută prin oameni.” Şi-atunci am realizat că, de fapt, eu mă rugam să fiu om.

–       Acum m-am liniştit. Dar îmi e tare ruşine c-am putut simţi ura, c-am putut urî.

–       Ne ispiteşte ura când ne apropiem de prea înalta iubire. Ispitirea asta este normală pe calea spre trezire a oricui. Şi dacă nu te-a învins, înseamnă că ai depăşit-o. Că ai trecut dincolo de ea. Chiar dacă-şi va mai face vreodată apariţia, acum ştii lecţia şi nu te vei mai lăsa păcălită. Aşa cum, iată, acum se oferă o altă ispită celor ce-ar putea judeca acest dialog ca fiind o dovadă de trufie şi de fală, o reclamă pe care mi-o fac publicând şi cuvintele tale frumoase despre mine. Iar celor ce-au picat deja în plasa asta, le voi spune că nici iubirea, nici adevărul n-au nevoie de reclamă, şi că autenticitatea  este verificabilă dacă persoana ce doreşte a o cunoaşte este ea însăşi autentică, onestă, trăieşte în adevăr, cu adevăr, din adevăr. Fiecare judecă după măsura proprie, înţelege după nivelul spiritual personal. Lucrurile acestea mărturisite aici sunt de folos, şi mie, şi altora. Am adunat multe experienţe şi-am învăţat din ele, nu din cărţi. Cărţile mi-au confirmat cele trăite anterior. M-am întrebat de multe ori de ce trebuie să trec printr-una sau prin alta, până când chiar am acceptat că toate au un sens. Şi că numai dacă trăieşti experienţa şi experienţele vieţii, poţi înţelege şi ajuta cu-adevărat pe altul. Şi-am mai învăţat că a ne da gândurile deoparte, a renunţa la eul nostru şi a lăsa Prezenţa lui Dumnezeu să ne trăiască este cea mai grea lecţie şi cea mai înaltă. Noapte binecuvântată să ai şi-o zi a Bucuriei!

danielamariamarin & GA

About daniela marin

om human
This entry was posted in Dialogul de azi. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

