28 septembrie 2013

28 septembrie 2013

–          În seara asta “mi-am luat timpul” să mă uit la un film documentar pe care l-am primit acum câteva zile. De-asta am întârziat cu dialogul nostru.

–          Nu puteai să-ţi faci tema şi dup-aia să te uiţi la film?

–          Ba da, aş fi putut. Dar nu am avut stare. Şi, ştii ceva? Nu-mi pare rău. Pentru că în filmul ăsta am regăsit foarte mult din tot ceea ce am trăit, am înţeles, am cunoscut şi asta mi-a adus o mare bucurie. Pe alocuri am găsit aproape aceeaşi exprimare. Înţelegi? E minunat!

–          Da, şi? Ce e prima oară când ţi se întâmplă să găseşti exprimări identice cu ale tale?

–          Nu, dar este prima oară când sunt adunate la un loc multe, multe, multe!

–          Bine. Şi la ce-ţi foloseşte ţie, că înţeleg că nu ai avut ceva de învăţat şi nici tema nu ţi-ai făcut-o?

–          Pot să-l dau mai departe! Şi aşa îmi fac şi tema!

–          http://www.youtube.com/watch?v=XKkWIi53ITc

Mâine, azi, 29 septembrie este o zi maestru. Şi este şi ziua Părintelui Arsenie Boca!

Întru iubire la miezul zilei să ne întâlnim suflet cu suflet, frecvenţă cu frecvenţă, parte cu parte a Spiritului-Conştiinţei Pura Iubire- Adevăratul Dumnezeu.

About daniela marin

om human
This entry was posted in Dialogul de azi. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

