8 octombrie 2013

8 octombrie 2013

–          Şi cum e până la urmă cu numerologia şi cu geometria? Chiar au o asemenea importanţă pe cât cred unii?

–          Ai putea să desenezi un cuvânt?

–          Hmmm… Cred că da.

–          Ai putea să pictezi un sunet?

–          Nu prea le am eu cu pictura, dar cred că ceva aş face, da.

–          Ai putea să cânţi o pictură, o imagine, un tablou?

–          Da, de ce nu? Dacă nu e musai să-mi folosesc vocea, că nu prea am voce.

–          Poţi să-ţi imaginezi o casă fără să te foloseşti de geometrie?

–          Hm! Aici nu prea pot răspunde da. Cel puţin în primă instanţă. Dacă mi-aş imagina o casă făcută din sunete, atunci …

–          Muzica geometrizează, sunetul geometrizează spaţiul în care se manifestă. Frecvenţa unui sunet atinge aerul, îl mişcă, separă sau uneşte câmpuri.  Vibraţia lui pătrunde întregul spaţiu terestru şi subteran. Ştii povestea cu militarii care nu au voie să meargă in acelaşi pas când traversează un pod, da?

–          Da, că intră în rezonanţă, se amplifică şi… ia stai, adică dacă amplifici un sunet, dacă il repeţi, el creează un tipar şi o forţă care declanşează o mişcare?

–          Da.

–          Asta ar putea să susţină teoria că dacă nu ar exista sunet, dacă nu s-ar manifesta sunetul, viaţa pe pământ s-ar incheia.

–          N-am auzit de teoria asta.

–          Păi, n-aveai cum, că e a mea. Eh, mult spus, dar mă gândeam eu că dacă n-ar mai fi vânt şi nici glasuri, nici sunete, de niciun fel, nicio fiinţă de pe planetă nu s-ar mişca şi nici sunete n-ar mai scoate, nimic nu s-ar clinti, atunci s-ar opri şi Pământul în loc. Numai că mişcarea pare să fie conţinută în spaţiul infinit, oricât de vid ar fi el. Şi dacă există mişcare, dacă există o mică deplasare, deja se produce sunet.

–          Zbârnâie frecvenţele pe portativ! Pulsează electronul, se roteşte în jurul nucleului până când işi ia zborul, până când găseşte energia necesară pentru a ieşi de pe orbită. Dar vezi că mai întâi trebuie să ajungă să fie pe ultimul strat. Altfel poate să zbârnâie şi să se rotească precum sclavul, de la naştere şi până la moarte.

–          Stai aşa, că am priceput-o pe-asta cu geometria. Dar cu cifrele? Cu numerologia?

–          Observarea mişcării, a geometrizării, naşte nevoia de ordonare. Cifrele exprimă ordonarea, conectarea consecutivă a desfăşurării evenimentelor mişcării.

–          Aşa şi?

–          S-a observat o repetiţie, un tipar, atunci el a fost exprimat denumindu-se dându-i-se un număr de ordine.

–          Hai, că nu e aşa! Ăştia zic că un număr, mă rog, o cifră, te influenţează, iţi influenţează trăsăturile de personalitate, deciziile, puterea de a realiza una sau alta, talentul şi destinul, până la urmă.

–          Şi ce altceva ai putea fi în afara unui număr de ordine obţinut în momentul desprinderii tale din ultimul strat al atomului?

–          Râzi de mine?  

–          Nu, mă distrez.

–          Hai, pe bune, îmi explici?

–          Dar de ce ţi s-a pus pata pe numerologie?

–          Mi-a citit cineva horoscopul numerologic şi mi s-a părut mai adevărat decât alte de-astea.

–          Pentru a înţelege cum să transpui totul in cifre trebuie să înţelegi semantica lor, să înţelegi geometria şi forţele determinate de orice formă,  precum şi forţele ce determină naşterea formei. Fă o meditaţie pentru fiecare cifră în parte şi vezi ce înţelegi. Ce univers ţi se dezvăluie in spatele lui 1 sau al lui 2. Care cifre sunt calme, care sunt dinamice, care tind spre închidere, care tind spre transformare… sunt multe de spus. Da, se pot face multe cu cifrele, cu frecvenţele, cu sunetele. Iar atunci când le combini şi le transformi în numere, ai toate şansele să te pierzi in infinitul informaţiilor.

–          Nu mi-ai spus, până la urmă, să cred sau să nu cred în numerologie?

–          Crezi in ce vrei tu să crezi şi ce îţi este ţie acum necesar. Nu uita însă, că nimic nu se sfârşeşte, că nimic nu se opreşte. E pur si muove!

–          Hai că m-ai lămurit buştean. Mă duc să muove la o cafea. 

–  Vin şi eu.

About daniela marin

om human
This entry was posted in Dialogul de azi. Bookmark the permalink.

One Response to 8 octombrie 2013

Leave a Reply

