23 octombrie 2013

23 octombrie 2013

–          Este absolut anormal! De neconceput! De neînţeles!

–          Pentru noi. Pentru alţii cu siguranţă este de înţeles, are un înţeles.

–          Ce înţeles să aibă? E aberant! Pe de-o parte ni se spune că resursele naturale sunt finite, că pentru a supravieţui trebuie să găurim pământul ca să mai scoatem ceva din el, măcar gazele să i le scoatem.  Pe de altă parte moda cu ecologia, cu întoarcerea la casele din pământ, încălzirea şi electricitatea obţinută de la soare, vânt, apă în tot circul tensiunilor politice şi economice mondiale! Mie mi se pare aberant!

–          Te-ai gândit vreo clipă că poate chiar ăsta este şi sensul? Să fim atenţi într-o parte, cu-atât mai mult cu cât este atât de aberant, ca să nu observăm alte lucruri?

–          Hai, domle, lasă-mă! Chiar şi-aşa! Să ne fie atenţia deviată, dar nu vezi că nu se opresc? Că vor să sfarme pământul oricum?

–          Poate trebuie să-i facă găuri pentru aerisire! Poate aşa iese tot răul din interior şi se duce de-aici.

–          Îţi arde de glume?

–          Nu! Întreruperile astea în câmpul magnetic de suprafaţă afectează oricum nu doar clima sau vremea sau starea oamenilor, dar cred că au o mare influenţă asupra profunzimilor pământului. Poate or şti ei ceva de-acolo, din adâncuri.

–          Auzi, da’ ziceai de fizicianul ăla iranian care spune că el poate să oprească orice comunicare radio şi curentul electric, indiferent de gabarit şi că poate produce energie liberă. De ce nu-l acceptă pe-ăla, dacă tot are omenirea nevoie de atâta energie? Că nu se mai satură, mereu construiesc megaclădiri, hoteluri, cazinouri, în mijlocul deşertului dacă se poate!

–          Nu ştiu dacă nu-l acceptă sau l-au acceptat demult, sau, mai bine-zis, ştiu şi alţii ce ştie el, că ştii cum e, nicio descoperire nu se descoperă doar într-un singur loc pe pământ. Întotdeauna există cel puţin încă unul care pescuieşte ideea. Dar ce-a scris şi a povestit ăsta se pare că este foarte periculos. Reactorul plasmatic e ceva ce poate stinge viaţa pe pământ complet. Cel puţin aşa am înţeles eu. E mai tare ca bomba nucleară. Pe de altă parte, s-ar putea doar să fie o schemă, ca să se obisnuiaşcă populatia cu trecerea asta de la petrol şi carbune la aer.

–          Dar tehnologia aia spaţială, de-a dat-o gratis guvernelor ţărilor care l-au acceptat, dacă unii au si alţii n-au, şi dacă funcţionează, într-adevăr, noi de ce n-auzim? Că mă miră tare mult că nici nu e dezminţit, nici nu e recunoscut, da’ lumea văd că se adună din ce în ce mai multă în jurul lui.

–          Cum să nu se-adune când li se spune că vor putea să folosească energia şi s-o plătească mai puţin? Când li se spune c-ar putea zbura până pe Marte in 20 de minute?

–          Să arate el atâtea chestii, maşini zburătoare,antigravitaţia…

–          Ah, ai citit că anul trecut le spunea americanilor că dacă pun şi ei pe masă tehnologia UFO, pune şi el pe masă secretele lui? Ce-am mai râs atunci! Şi a făcut şi el o maşină zburătoare, mi se pare. N-ai văzut, că la anu’ se bagă şi pe piaţă maşini de-astea? Eu cred că de vreo 60 de ani, cel puţin de 60, se cunosc multe, atâta doar că nu s-a vrut să se arate oamenilor, să se folosească.

–          Păi, de ce? Eu asta nu pricep! De ce să vrea să menţină omenirea în starea asta, să vrea să găurească planeta, s-o usuce… că eu tot aici mă-ntorc! Au omorât atâţia fizicieni care nu s-au oprit din cercetări atunci când li s-a ordonat, mor de foame şi de sete atâţia oameni pe pământ, de ce mă? Ce om normal ar gândi în felul ăsta?

–          Da’ cine zice că sunt normali? Poate că nici nu sunt oameni.

–          Da’ ce sunt, extratereştrii?

–          Sunt programe. Mai ştii filmul ăla, Matrix? De fapt, au fost trei filme. Nu mai ştiu în care dintre ele, dar într-unul le spune Oracolul că fiecare om este de fapt un program. Şi dacă o ia razna şi nu-şi mai face treaba lui, trebuie să fie ori reparat, ori înlocuit. În lumea asta a jocului, omu’ nu e om, e un program. Aşa că, dacă vrei să nu mai fii un program, trebuie să-ţi dezvolţi tu tehnologia ta, nu să-l aştepţi pe Keshe. Tehnologia corpului uman include toate celelalte tehnologii.

–          Şi Dumnezeu unde e în toată ecuaţia asta?

–          Ăsta nu e Dumnezeu, mă! Ăsta e Arhitectul. Dacă te trezeşti şi îţi aminteşti că există şi altceva în afară de Matrix, că există Dumnezeu cel Adevărat, atunci iar e greu, că vei fi vânat. Dar măcar nu mori prost şi ai şansa să-ţi câştigi libertatea totală măcar când mori.

–          Şi până atunci?

–          Până atunci înveţi cum să trăieşti liber.

–          Mişto!

–          Înveţi să-ţi asamblezi propria tehnologie. Dacă-ţi iese, eşti salvat şi ca om.

–          Cum înveţi? Unde înveţi? Cine te învaţă?

–          Dumnezeu direct te învaţă, dacă te lepezi de satanele astea. Dacă nu, atunci cum să te-nveţe dacă tu ai gluga lor pe cap?

–          Tu ai învăţat?

–          Am învăţat şi mai învăţ.

–          Învaţă-mă şi pe mine.

–          Eu nu pot decât să-ţi spun ce-am învăţat eu. Fiecare trebuie să înveţe singur. Să vrea, în primul rând. Că omu’ nu prea vrea. Omu’ aşteaptă doar să i se dea, pe scurt şi pe repede înainte. Hai că e târziu. Mai vorbim altădată! Salut!

–          Salut!

About daniela marin

om human
This entry was posted in Dialogul de azi and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to 23 octombrie 2013

  1. Mironescu Rodica says:

    SUPERB!
    MULTUMESC!

    Like

Leave a Reply

