Ioan Gyuri Pascu – Purtătorul de cuvinte

daniela maria marin

Cop.Purtatorul de cuvinte

Deschizi cartea şi te întâmpină un motto: “Consumul excesiv de gânduri dăunează grav seninătăţii!” Ce faci? Îţi laşi gândurile mai încolo şi răsfoieşti cartea cu seninătate sau îţi ascuţi atenţia să găseşti acele gânduri care dăunează… auzi tu, seninătăţii!

Frumos cuvânt, dar parcă mai degrabă rădăcina lui ţi-e cunoscută din cerul privit din când în când. Da, cu siguranţă cerul senin îţi trezeşte o stare de bucurie, de uşor, de… senin! Parcă-ţi vine să zbori, să fii acolo, în senin!

Mustangii

În pace fiind

închis-am ochii să privesc spre veşnicie.

Şi am văzut mustangii-n preerie.

Eu liberi îi credeam

dar, cum priveam,

cuprinşi de teamă îmi păreau

şi disperaţi, cum alergau

prea nesălbatici, nefiresc de îngroziţi,

chiar obosiţi.

Şi ochii i-am deschis:

„Aşa mustangi fricoşi – am zis –

să nu-mi mai iasă-n cale!”

„Nu sunt mustangi adevăraţi – îmi zise Vocea –

sunt gândurile tale!”

 

Ce seninătate, când…

View original post 476 more words

About daniela marin

om human
This entry was posted in Cuvinte-Words. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

