12 decembrie 2013

12 decembrie 2013

–          Închide ochii şi-ncearcă să vezi sunetul.

–          Cum adică să văd sunetul…  cu ochii închişi?…

–          Nu te mai întreba cum. Elimină nevoia de a şti cum. Pur şi simplu fă asta. Inchide ochii şi vezi sunetul.

–          Oh, da!…  Am văzut ceva, ca un fel de tub, care se înălţa, cred că era şi spiralat, nu-mi dau seama, era o mişcare liberă, neuniformă, şi în acelaşi timp avea ritm, un anume ritm al deplasării.

–          Ei, ai văzut că poţi să vezi energia?… Hai să vedem acum un alt fel de sunet. De data asta, înainte de a lovi clopotul voi gândi ceva. Voi avea o intenţie.

–          Mda. Şi de unde ştiu că n-a fost imaginaţia mea?

–          Spune-mi ce-ai văzut şi eu îţi confirm dacă e corect sau nu. În funcţie de ce-am gândit, unda se deplasează într-o direcţie sau alta, într-un anumit tipar, şi, bineînţeles, momentul în care lovesc clopotul este important, pentru că dacă nu sunt în armonie, în adevăr şi nu sunt un întreg cu corpul meu, atunci ceea ce gândesc se transmite fals, este un impuls de la bun inceput fals. Tiparul falsităţii se vede în ritmul undei. Nu doar al falsităţii, dar ca să ajungi să poţi diferenţia şi recunoaşte falsitatea de eroare, îţi trebuie antrenament.

–          Bine, dar adineaori am văzut cum se urca spre tavan, iar a doua oară când ai lovit am văzut ducându-se în jos şi am văzut acolo ceva urât. Asta nu poate să fie din mintea mea, din felul în care asociez eu josul, ce e sub pământ cu iadul, cu întunericul?

–          Ba da, sigur că se poate. Subconştientul intervine şi el, ca şi metaconştientul. În prima milisecundă vezi adevărul, apoi intervine procesarea şi, da în timpul procesării informaţiei apar interferenţele mecanismelor de analiză, sortare, comparaţie, memoria şi convingerile. Realitatea şi definiţiile sale este întipărită în sistemul nostru nervos, în special în tot ceea ce se află sub calota craniană, dar şi in măduva spinării.

–          Bine, şi-atunci, orice sunet are o asemenea vizibilitate?

–          Nu doar vizibilitate, ci şi materializare. Electronii deplasaţi de sunetul iscat incearcă să se organizeze după un tipar de undă, să urmărească un invizibil nucleu care rezidă în însuşi momentul impactului, momentul intrării în vibraţie. Adevărul intenţiei de dinaintea producerii sunetului poate crea materie.

–          Şi aşa cuvântul creează! Extraordinar!

–          Propagarea impulsurilor electrice prin aer, prin fluide sau lichide, produce, de asemenea, un desen, o imagine pe care o putem percepe dacă nu ne mai limităm a crede că doar realitatea trasată istoric şi tradiţional în creierul nostru este singura vizibilă. Măcar şi dacă ne permitem să ne dezvoltăm simţurile şi atingem un fel de octavă superioară a lor, vom înţelege cum să auzim lumina şi să vedem sunetul, cum să gustăm prin miros şi să atingem prin miros, un fel de sinestezie care să nu mai fie considerată o boală, ci o cunoaştere complexă, holistă. Pentru asta trebuie să eliminăm limitele dogmatice şi autoimpuse.

–          Şi-atunci, muzica este şi o imagine… şi o realitate materială?

–          Stai să-nţeleg ceva: tu asociezi realitatea materială cu imaginea vizuală? Adică ceea ce vezi există, dar ceea ce nu vezi, nu există?

–          Păi, nu-i aşa?

–          Tu vezi nucleii celulelor din corpul tău?

–          Nu.

–          Şi-atunci cum ştii dacă există sau nu există?

–          Presupun că există, pentru că aşa am învăţat şi pentru că sunt viu.

–          Ce te face să te simţi viu?

–          Grea întrebare!

–          Aşa este. Ia-ţi timp şi îmi răspunzi data viitoare. Pentru azi, am încheiat. La revedere.

–          Mulţumesc, la revedere!

©danielamariamarin

About daniela marin

om human
This entry was posted in Dialogul de azi and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to 12 decembrie 2013

Leave a Reply

