25 ianuarie 2014

25 ianuarie 2014

–          Ia spune, ai mai înţeles ceva despre sepia aia?

–          Doar că este dintr-un trecut foarte, foarte îndepărtat, şi, dacă este să mă iau după caracteristicile animalului cunoscut de noi, atunci are capacitatea de a absorbi lumina, de a-i transforma polaritatea, de a-i schimba frecvenţele, culorile… E ca un fel de cameleon acvatic. Ce să spun? Nu m-am lămurit nici acum ce-a avut cu mine.

–          Bine dar ar trebui să înţelegi de ce ţi-a apărut aşa clar în vis, de ce ai simţit atât de fizic acţiunea ei. Nu e orice vis. Atâta vreme cât te trezeşti din somn într-o durere, înseamnă că a fost foarte real. Corpul fizic este mai puţin păzit când dormim. Receptorii informaţiilor subtile pe care spiritul le poate verifica şi opri, nu mai funcţionează în timpul somnului, oricum nu funcţionează la fel ca atunci când eşti treaz şi conştient.

–          Dar ce te faci când nu dormi şi simţi dintr-odată o acţiune din asta care vine peste tine ca o bombă, că nici n-apuci să ştii ce te-a lovit, de unde-a venit…

–          Măi, eu cred că tot oamenii  îşi fac rău unii altora, prin gândurile lor. Cine ştie cine s-o fi gândit atunci la tine, ce veche cunoştinţă, şi cine ştie ce fel de suflet o fi având! Poate că pur şi simplu s-a gândit la tine, ar fi dorit să ştie ce mai faci şi tu aşa ai perceput gândul şi energia gândului său.

–          Când apare durerea, înseamnă respingere. Corpul meu a respins acea energie, ceea ce înseamnă că nu-mi era prielnică, nici prea prietenă, nu era de bine. O fi vreo cunoştinţă de pe la-nceputul lumii, cine ştie?… hahaha!

–          Râzi tu, râzi, dar mai ştii?… Dacă chiar aşa o fi? Că animalele astea sunt şi ele vechi de când lumea sau mă rog, nu ştiu eu de când există ele prin oceanele Pământului, dar sigur nu-s doar de câteva mii de ani. Şi parcă trăiesc multe pe lângă Australia. Poate o fi cineva care trăieşte prin Australia!

–          Măi, să ştii că n-ar fi exclus! La asta nu m-am gândit. E posibil.

–          Aha, deci, vezi, până la urmă dezlegi şi visul ăsta!

–          Visul l-oi dezlega, dar durerea aia puternică şi efectele, nu ştiu dacă le-nţeleg.

–          Poate o fi în pericol persoana aia, poate te-a strigat în ajutor sufletul ei.

–          Da, bine! Hai, lasă, că dacă o fi ceva, oi mai visa eu. Şi dacă vrea să-şi ia ajutorul cu forţa, nu e posibil. Şi nici să-mi facă mai mult rău decât mi-a făcut nu cred că mai e posibil. Că ştii cum e, o dată, că e surpriză, dar a doua oară, ştii. Chiar şi-n vis.

–          Eu îţi spun: vise de genul ăsta să cauţi să le-nţelegi că nu-s obişnuite.

–          Bine, o să caut să le-nţeleg! Hai să mergem, că întârziem!

–          Ok, hai!

©danielamariamarin

About daniela marin

om human
This entry was posted in Dialogul de azi. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

