Calea energiei

daniela maria marin

Citesc şi mă minunez! Mă bucur că mă pot bucura. Mă bucur că mă pot “minuna”.

Oceanul cunoaşterii este deschis, liber, accesibil oricui reuşeşte să-şi  îndepărteze limitele, oricui doreşte să cunoască din iubire, pentru iubire. Fenomenul rezonanţei se petrece inclusiv prin reflectare. Este ca şi cum ai vrea să captezi lumina soarelui cu o oglindă. Oglinda nu doar că va capta, dar va şi transmite mai departe ceea ce se imprimă pe suprafaţa ei, liber, fără de vreo taxă.

Nu, n-am de gând să vă vorbesc despre recent deschisă uzina de produs energie electrică nepoluantă, prin plantaţia de panouri solare din deşertul Mojave. Ci despre energia liberă care nu necesită nici măcar panouri solare, ci doar conştienţa şi cunoaşterea noastră, a oamenilor născuţi pe Pământ.

Mă pregătesc să trimit la tipar o carte ce poartă exact acelaşi titlu pe care îl gândisem pentru cartea mea: Calea energiei. Sincronicitate sau…

View original post 1,089 more words

About daniela marin

om human
This entry was posted in Cuvinte-Words. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

