24 februarie 2014

24 februarie 2014

–          Dragobete fericit!

–          Dragobete e fericit?

–          Nu era o întrebare, era o urare!

–          O urare ca o floare!

–          Ca o floare-n sărbătoare!

–          Au înflorit ghioceii şi zambilele şi brânduşele?

–          De un’să ştiu eu? Nu locuiesc în pădure, ci intr-o mare capitală europeană!

–          Auzi, lasă-mă, te rog cu astea! Măcar azi!

–          Doar azi?

–          Doar azi şi mâine, şi poimâine şi… dacă s-ar putea, în fiecare zi.

–          Păi, de ce să nu se poată? Orice se poate, numai să vrei! Vrei să nu-ţi mai iroseşti energia pe ştiri, nenorociri, politice, economice şi de care or mai fi, nu ţi-o mai iroseşti.

–          Ce vorbeşti? Că eu nu mă uit la televizor de ani de zile, dar am colegi de serviciu, trec pe lângă oameni pe stradă, aud în metrou, văd pancarte şi panouri publicitare… unde să scapi? N-ai unde!

–          De auzit le-auzi, de văzut le vezi, dar reacţia ta faţă de ele contează. Dacă te enervează, înseamnă că ai reacţionat. Dacă nu-ţi produc nicio reacţie, înseamnă că nu te afectează!

–          Mai bine m-ai afecta tu cu un sărut!

–          Ha, că bine zici! Dragobetele sărută fetele! … Hmm!… Dar eu sunt Dragobete?

–          Dacă vrei să fii, eşti!

–          Şi cine nu este, îl scot din poveste!

–          Şi cine nu poate, îl pun eu pe roate!

–          Hai, iubire, să te ţuc!

©danielamariamarin

About daniela marin

om human
This entry was posted in Dialogul de azi and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

