13 aprilie 2014

13 aprilie 2014

–          E-adevărat că sufletele care coboară pe Pământ în acelaşi an au o legătură între ele şi o menire comună?

–          Depinde de unde începi să numeri anul! Dacă îl începi după calendarul solar, dacă îl începi după cel lunar… Sigur că dacă ne gândim la astrologia chineză, este clar că o generaţie este marcată de anumite caracteristici specifice zodiei respective. De exemplu, o generaţie născută sub semnul calului şi al caprei de foc cum este anul 1967, ar trebui să fie marcată de lideri deosebiţi, de pionieri, deschizători de drumuri, nonconformişti dar şi foarte buni empaţi, iubitori de iubire, de artă, de frumos. Cum este greu să împaci funcţia de conducere cu iubirea în sistemul încă prezent, le va fi foarte greu să îşi exprime potenţialul, vor avea mereu senzaţia că nu au loc în lumea asta pentru a înflori aşa cum simt ei că ar putea înflori. Potenţialul imens de care beneficiază poate rămâne blocat şi dacă nu ţin cont de compasiunea faţă de semeni, dacă vor să impună cu tot dinadinsul, cu forţa chiar, părerile lor, s-ar putea chiar să ardă într-o vâlvătaie imensa putere spirituală care li s-a dat. Originalitatea lor şi sclipirea pot fi uşor sufocate de măruntele treburi lumeşti cu care poate că s-ar descurca mai bine dacă ar avea o reală încredere în ei înşişi. Din păcate, tocmai pentru că sunt foarte greu de urmat, pentru că au o inteligenţă iute şi sclipitoare, o creativitate înclinată mai degrabă spre arte, oamenii născuţi sub influenţa Calului de Foc şi a Caprei de Foc vor avea nevoie mereu de susţinători, de persoane care să le stimuleze încrederea în ei, dar să le ofere şi siguranţă, care să le ofere sprijin pentru a-şi dezvolta şi împlini potenţialul. Această reţea de suflete a pregătit transmisia de noi frecvenţe şi importante informaţii de natură spirituală pe Pământ. De altfel, oamenii născuţi în acest an pot fi atraşi de studiul ştiinţelor spirituale, dar şi de astrologie sau psihologie, căutând mereu ceea ce le este caracteristic: vibraţia artistică in orice ar face. Această vibraţie este foarte înaltă şi era firesc să atragă reacţii de opoziţie. Războaiele şi ameninţările sau tensiunile dintre anumite state sau chiar în interiorul unor ţări care s-au manifestat în acel an au fost însoţite de mari realizări în domeniul aviatic, în special al zborului cosmic, ca un simbol al mesajului acestei generaţii, dar au existat şi realizări în ceea ce priveşte recunoaşterea unor drepturi civile si spirituale.

–          E foarte interesant ce mi-ai spus, dar eu nu despre asta te-am întrebat. Te întrebam din punct de vedere spiritual: oamenii născuţi în acelaşi an sunt suflete care fac parte din aceeaşi familie de suflete?  Se cunosc între ele? Au cum să se recunoască  şi aici, ca oameni?

–          Într-adevăr, este posibil să vină în aceeaşi generaţie suflete care sunt apropiate şi şi-au stabilit contracte împreună, dar nu este obligatoriu. Atunci când sufletele se recunosc, când oamenii acceptă să recunoască anumite trăiri ca fiind semne ale sufletului lor, înseamnă că aşa era stabilit. Trebuiau să se întâlnească şi trebuiau să facă ceva împreună, să se ajute, să se sprijine. Dar, după cum ştim, de cele mai multe ori, datorită şi felului în care învaţă oamenii despre simţire, despre trăirile sufletului lor, mintea ignoră aceste semne. Raţiunea şi învăţăturile sociale împing oamenii să uite complet de sufletul lor. Sunt în stare să arunce cât colo o asemenea tulburare de dragul realizării materiale şi sociale. Sufletele îşi dau semne, comunică unul cu altul, se strigă, se aud, se cheamă. Dar ce ne facem cu minţile care vor să stăpânească totul, nu-i aşa?

–          Deci, dă-mi voie să te mai intreb, mai clar, căci nu-mi pot clarifica mintea şi sunt într-un moment tare dificil al vieţii mele. Dacă te-ntâlneşti pentru prima oară cu o persoană şi simţi instantaneu ceva deosebit, te tulbură, te zdruncină, poate chiar te îndrăgosteşti imediat, înseamnă că există un contract prestabilit între sufletul tău şi sufletul acelei persoane?

–          Da. Acest fel de trăiri sunt semne clare ale recunoaşterii la nivel de suflet. Dar de ce mă întrebi lucrurile astea?

–          Pentru că vroiam să înţeleg ceva. Cu mulţi ani în urmă am cunoscut o fată. Reacţia ei a fost cel puţin ciudată pentru mine. Era ca şi cum mă iubea deja, deşi de-abia ne cunoscuserăm. Era, într-adevăr, mai specială, dar eu aveam alte lucruri de făcut atunci, alte planuri. Îmi doream să mă realizez profesional, îmi doream lucruri care nu o puteau cuprinde şi pe ea. Nu se potrivea deloc cu situatia mea, cu planurile mele. Aşa că am fugit de orice responsabilitate şi mai ales de o legătură din care nu m-aş mai fi putut desprinde cu uşurinţă. Poate am fugit chiar de iubire. Nu mi-am permis să o iubesc, nu mi-am dat voie să simt, mi-am păstrat mintea şi interesele mele mai presus de orice. De-atunci au trecut mulţi ani, am ajuns într-un mare impas. Nu pot spune că n-am realizat o parte din ce mi-am dorit, dar am rămas cumva parcă şi-acum departe de inima mea, departe de iubirea aceea care mă speriase atunci. Am rămas un trup şi nu mi-am mai găsit sufletul. Am ajuns un fel de monstru. Viaţa mi-a tot dat semnale, corpul mi-a arătat prin câteva boli că greşesc, dar n-am putut înţelege unde, cum greşesc, de ce nu pot cunoaşte iubirea, de ce n-o pot trăi. Mi s-a părut că am făcut intotdeauna ceea ce era bine şi potrivit. Dar, de fapt, am făcut şi alti oameni să sufere. De ceva timp mi-a apărut în minte fata aceea. Revine imaginea ei şi nu pot să-nţeleg de ce. Crezi că sufletele noastre au avut un asemenea contract?

–          Posibil. Posibil ca sufletul acela să-ţi fi fost partenerul de care aveai nevoie pentru a-ţi deschide inima, pentru a te conecta cu sufletul tău. Era parte din destinul tău bun, acela care nu te-ar fi adus în situaţia de-acum. Probabil că atunci gândirea ta, dorinţa ta de control erau mai puternice decât glasul sufletului tău. Posibil ca sufletul acela să fi conţinut o cheie pentru tine, pentru sufletul tău şi trăirea lui in acest corp.

–          Şi ce să fac? S-o caut?… N-o s-o tulbur oare? Au trecut… 24 de ani.

–          Asta nu contează. Dacă nu s-a împlinit atunci ceea ce era stabilit, se poate împlini acum. Atenţie, însă! Nu confunda un contract spiritual cu o relaţie contractuală pământeană, indiferent de natura ei. Poate că ajutorul de care ai nevoie ţi-l poate oferi doar sufletul ei, dar situaţia şi contextul din prezent nu mai sunt aceleaşi cu siguranţă. Nu face o altă greşeală faţă de ea.

–          Aşa este. Nu mai sunt deloc aceleaşi. Dar asta n-ar fi ca şi cum m-aş folosi de ea? După ce am părăsit-o atunci, acum să o caut şi să-i spun că am nevoie de ajutorul ei? Sau ce să-i spun? Cum să-i spun?

–          Caut-o, şi dacă o vei găsi, şi dacă într-adevăr sufletul ei deţine o cheie pentru tine, atunci totul va decurge firesc. Din câte mi-ai spus, pare o persoană care ştia şi atunci, şi probabil că ştie şi acum să-şi urmeze sufletul, să respecte iubirea, care nu s-a opus planurilor tale, care nu ţi-a creat probleme, n-a alergat după tine, ţi-a respectat alegerea.

–          Da, într-adevăr. Dar cred că a suferit din cauza mea.

–          Poate c-aşa a fost. Rămâne de văzut dacă a reuşit să-şi păstreze iubirea şi sufletul neatinse de niciuna dintre suferinţele vieţii. Cu siguranţă, în atâţia ani, nu a avut de trecut doar prin suferinţa provocată de tine. Poate că-ţi vei găsi răspunsurile, poate că-ţi vei găsi liniştea şi împăcarea cu propriul suflet. Poate că nu trebuie nimic mai mult decât să-ţi ceri iertare şi să te mărturiseşti. Dacă ai întors spatele unui destin oferit de Dumnezeu şi ţi-ai ales tu altul, probabil că acum a venit vremea să înţelegi altfel şi viaţa ta, şi lumea şi chiar pe Dumnezeu.  Acum eşti pierdut. Trebuie să te găseşti. Să deschizi poarta pe care ai închis-o atunci.

–          Îţi mulţumesc!

–          Să-ţi fie cu folos!

©danielamariamarin

About daniela marin

om human
This entry was posted in Dialogul de azi and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to 13 aprilie 2014

Leave a Reply

