Maeştrii

Letting Go descrie un instrument simplu şi eficient cu ajutorul căruia  ne putem  desprinde de toată negativitatea şi să scăpăm de blocajele din calea Iluminării.

Renunţă, renunţă la orice tipar, la orice te ţine agăţat, dependent, departe, renunţă la legăturile care întreţin suferinţa. Pe măsură ce avansezi ajungi să renunţi inclusiv la bucurie, la extaz, mai precis renunţi la a le dori, la a le simţi absenţa pentru a face loc cu-adevărat trăirii lor depline, fără de opuse precum absenţa. Ajungi să fii prezenţa care nu este nici bucuroasă, nici tristă. Da, sigur, nu e deloc simplu când umbli prin lume… 

Pe măsură ce lucram la traducerea acestei cărţi (deşi, iniţial gândisem că o va traduce Adina, eu voi face doar corectură),  apoi chiar şi la tehnoredactare (acest lucru a fost o premieră pentru mine, prin urmare, dacă veţi constata greşeli în tehnoredactare, aveţi îngăduinţă faţă de începător!) am înţeles de ce s-au întâmplat toate aşa cum s-au întâmplat. De ce a trebuit să aştept un an şi jumătate până când am primit contractul semnat, de ce a trebuit să lucrez personal la traducere şi chiar tehnoredactare, de ce mi-a apărut spiritul lui David într-o lumină orbitoare, pentru câteva clipe invadându-mi  spaţiul, zâmbindu-mi şi-atât, într-un moment în care, de fapt, renunţasem să mă mai întristez de murdăriile lumii sau de nedreptate, necinste, minciună, orgolii, meschinării… renunţasem chiar si să mai astept contractul pentru această carte. Le lăsasem pe toate să fie în felul lor, fără să mă mai minunez de existenţa lor, fără să mai vreau nimic.

Cartea în sine, cuvintele şi ideile, sunt încărcate de vibraţia Luminii Clare, de vibraţia Divinităţii, de Adevărul nevăzut care susţine şi este Viaţa. Este un ajutor pentru absolut oricine, indiferent de nivelul spiritual. Celor care au avut revelaţia lecturii Bibliei în limbajul sau grafica de Lumină, le va fi uşor să înţeleagă ceea ce scriu acum. Limba Luminii sau a Adevărului se revelează. Odată recunoscută această “capacitate” să-i spun aşa, persoana vede, înţelege, ştie adevărul din absolut orice domeniu, din orice carte, fie că are sau nu cunoştinţe despre acel domeniu. Numai că acest lucru nu aparţine ştiinţei!

În ceea ce mă priveşte, am conştientizat această capacitate căutând să aflu despre Iisus. Iubirea pe care o simţeam natural şi dintotdeauna faţă de Iisus nu avea deloc legătură cu religia, biserica, educaţia din familie sau cuvintele oamenilor. “Dar cum să iubeşti ceva sau pe cineva necunoscut?”, m-a întrebat cineva mirându-se că nu citisem Biblia la vremea aceea. Aşa că, am incercat să mă încadrez în tiparul general, am luat cartea groasă şi cu pagini foarte subţiri şi am început să citesc. Începutul , Vechiul Testament, m-a chinuit o perioadă, până când am închis cartea şi-am spus: “Gata! Eu nu mai pot citi aşa ceva. Dacă greşesc, ajută-mă să înţeleg şi dă-mi puterea de-a avea răbdare.” După alţi câţiva ani, am deschis din nou Biblia, la întâmplare să văd dacă era un moment mai prielnic, dacă o pot citi. Şi am putut. Ba mai mult, aveam un sentiment de re-cunoaştere sau re-amintire la anumite pasaje.

Mi se luminau cuvintele, rândurile, mi se întâmpla ceva absolut fabulos în mintea şi în fiinţa mea. Imi apăreau imagini intregi. La vremea aceea nu ştiam nimic de spiritualitate. Nici nu prea aveam cum. Era înainte de ’89. Imediat după acest an, am început a primi invitaţii să particip la cine ştie ce cursuri. Pur şi simplu  nu mă interesau, nu simţeam nimic folositor, nu mă atrăgeau. De-abia mulţi ani mai târziu, la sfârşitul anului 2000 am mers la singura şcoală de spiritualitate pe care am parcurs-o, şi asta pentru că am recunoscut energia transmisă, energia din spatele oricărei tehnici, a oricăror cuvinte.  Acolo, la şcoala Maestrului Dang am recunoscut, în sfârşit, ceva în această lume. La primul contact direct (deşi poate părea indirect dacă ne referim la forma prin care s-a realizat, adică prin conectare telefonică) am trăit, simţit, gândit, ştiut cu toată fiinţa mea că: AM AJUNS ACASĂ! Am ajuns acasă, adică mi-am găsit în sfârşit rostul şi locul, am înţeles, în sfârşit, ce căutam în lumea asta atât de dificilă. Maestrul Dang a făcut un transfer de energie, a emis către toţi studenţii care se aflau răspândiţi în lume, înghesuiţi prin cine ştie ce sală pentru a primi transferul de activare 100% a chakrelor. Aşa denumea Maestrul Dang darul cel mai de preţ pe care Dumnezeu hotărâse că trebuie să-l ofere omenirii în pregătire pentru secolul XXI. Şi mai spunea Maestrul Dang că acest învăţământ va fi foarte cunoscut de-abia în secolul XXI, că fiind pentru prima oară pe Pământ, oamenilor le va fi greu să recunoască ceva, să explice, dar vor avea ocazia să vadă efectele sale în viaţa lor şi în lume cand vor il vor pune in practică.

Recunoaşterea unui maestru presupune o relaţie anterioară cu cel puţin vibraţia pe care a venit acesta în lume. Iubirea, adevărul, revelarea Prezenţei, a lui Dumnezeu dincolo de orice dogmă, ritual, religie, limitare, eliminarea suferinţei din viaţa umană, ajutorarea omului pentru a descoperi  Viaţa, Adevărul, pentru a trăi iluminarea, pentru a se elibera din iluzie şi suferinţă, sunt temele comune celor doi maeştri intrupaţi pe care destinul mi i-a prezentat. Uneori nu este necesar să ajungi în prezenţa fizică a unui maestru pentru a primi ceea poţi primi de la el, dacă ai de primit ceva. Dar fără de recunoaşterea şi conştientizarea acestei calităţi, mai greu se poate transfera ceva. Iar dacă există dubii sau negări din partea minţii, canalele de comunicare sunt afectate de piedicile acestor frecvenţe.

Cu Maestrul David R. Hawkins nu m-am întâlnit în carne si oase, ci am avut o “întâlnire” eterică după ce am trimis un email la Editura sa, în 2004. Apoi, anul acesta, din nou, după un moment în care mă întristasem atât de mult pentru murdăria care mi se arătase şi aproape că trăisem un moment de descurajare totală: nu mai avea rost. Oamenii nu vor să se schimbe nici măcar dacă viaţa le arată clar ce greşesc. S-a întâlnit cu David Hawkins, a fost în prezenţa trupului său cineva mult apropiat mie. Legăturile profunde la nivel spiritual fac posibil transferul, împărtăşirea şi multiplicarea darurilor. Cel ce nu recunoaşte, nu e vrednic de acel dar. Numai când sacul e deschis poţi pune ceva in el. Si nu poţi trece peste destinul omului, peste voinţa lui.

Cu Maestrul Dang am avut şansa şi onoarea să mă întâlnesc chiar şi în persoană, de două ori, înainte să părăsească trupul său în 2007. Nu credeam sau mai precis nu exista speranţa că l-aş putea întâlni în carne şi oase. Timp de 6 ani l-am urmărit pe ecranele instalate în diverse săli din lumea asta, i-am auzit vocea transmisă prin asemenea tehnologii, dar nici cuvintele, nici tehnologiile, nici spaţiul şi nici timpul nu pot sta piedică între ceea ce spiritul transmite, emite, continuu, constant, permanent. Aşa mi-a fost mie dat, să nu pot să pipăi şi să urlu “este!”, ci să nu pipăi şi să trec prin toate încercările pentru a şti că “este!”.

Astăzi se sărbătoreşte in calendarul creştin ortodox ziua Profetului Ilie, cel care l-a văzut pe Dumnezeu, care a dovedit adevărul, care s-a arătat pe Muntele Tabor la Schimbarea la faţă a Mântuitorului. Nu cred că Maestrul Dang ştia sau avea vreo legătură cu ziua de 20 iulie pentru creştini. Cred că aşa a fost să fie, aşa a stabilit universul să fie. Aşa că, astăzi se împlinesc 25 de ani de când Loung Minh  Dang a început să predea cursuri despre energia universală şi umană. În Statele Unite, în faţa a  27 de persoane, a început să construiască o şcoală aşa cum n-a mai fost pe Pământ. Mai târziu, oamenii l-au recunoscut drept Maestru şi l-au urmat, care cum şi cât a putut, în funcţie de destinul personal. Dar, spunea Maestrul Dang: “Dacă a fost scris în destinul vostru să mă întâlniţi, nimic nu putea opri sau bloca această intâlnire. Şi chiar dacă poate unii dintre voi sunteţi sau veţi ajunge mai sus decât mine, dar tot eu voi rămâne maestrul vostru. Căci Maestru îţi este cel care-ţi deschide calea iluminării, care îţi deschide poarta realizării.” Şi, dacă la început nu-mi venea uşor să recunosc acest titlu Maestrului Dang pentru că eu spuneam că am un singur maestru, pe Iisus, şi ori de câte ori puteam, puneam întrebarea “de ce avem nevoie de trupuri? De ce trebuie să fim limitaţi în trupurile astea? De ce nu putem ajuta omenirea mai mult de dincolo de trup?” parcă eram incapabilă de legături logice între asemenea întrebări şi ceea ce Maestrul Dang repeta la absolut fiecare curs: “Numai omul il poate ajuta pe om. Numai un om poate ajuta un alt om.” El repeta, eu refuzam să fac legături logice pentru că, de fapt, nu-mi plăcea să fiu în lumea asta. Chiar dacă entităţile superioare pot realiza miracolele de-aici, dar au nevoie de un trup fizic, de o antenă de emisie şi recepţie pentru a intra în rezonanţă cu lumea omului, adică pentru a putea comunica şi împărtăşi.

De multe ori, în timpul cursurilor, nu cuvintele pe care le vorbea în vietnameză, care erau apoi traduse în engleză şi in o grămadă de alte limbi erau importante, ci energia şi informaţiile subtile care se transmiteau astfel. Adevărul stă în câmpul, în energia la care se racordează orice maestru. Ba mai mult, am descoperit că acele cuvinte nerostite, dar receptate cumva de mintea noastră, erau foarte importante. Ne deschideau acele căi spre acele cărţi sau studii de care mintea raţională avea nevoie pentru a înţelege şi ea şi, mai ales, pentru a putea să le explice şi altora. Am descoperit că se adunau maestru lângă maestru pentru a împlini marele puzzle, pentru a sprijini legarea elementelor necesare eliberării. Astfel, şi Maestrul Ivanhov, şi Maestrul Deunov, şi Lao Tzu, şi Krishna şi Buddha şi Toth, şi Părintele Arsenie Boca îşi dăruiau darurile, se adunau lui Iisus şi altora, pentru a completa imaginea. Dar, nu ştiu cum ar fi fost dacă nu m-aş fi întâlnit cu Maestrul Dang. Nu ştiu dacă celelalte daruri mi-ar fi fost accesibile.

Spiritul care s-a trăit în corpul Maestrului Dang este prezent şi a rămas în slujba oamenilor, a omenirii, aşa cum întreaga sa viaţă a fost! Iar învăţământul său va dăinui, dezvoltându-se şi împărtăşindu-se prin cei care i-au fost studenţi, direct sau indirect, şi care s-au pus în slujba lui Dumnezeu pentru iluminarea omenirii!

MD

 

About daniela marin

om human
This entry was posted in Cuvinte-Words and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Maeştrii

  1. adi says:

    adanc , mi-a placut, am vibrat…

    Liked by 1 person

Leave a Reply

