Noul An cu Bucurie! La Multi Ani, 2015!

Să-ncepeţi Noul An cu Bucurie!

Pentru că Bucuria înseamnă şi sănătate, şi împliniri, şi iubire, şi spirit şi trup!

Bucuria nu este veselie. Bucuria asta pe care v-o doresc eu este un nivel de conştiinţă înalt, deasupra iubirii necondiţionate. Este bucuria de a trăi fiecare clipă conştienţi că ceea ce facem este cel mai bun şi mai potrivit lucru pe care îl putem face în contextul acela. Este recunoştinţa pentru tot ceea ce am primit, pentru tot ceea ce ni s-a dat. Este recunoaşterea faptului că eul nostru, ego-ul, personalitatea, gândirea aşa cum s-a dezvoltat ea, inteligenţa şi talentul sunt toate mişcate prin lumea asta de o putere mult mai mare, de o Conştienţă ce traversează Viaţa, de o Iubire ce hrăneşte şi ţine totul la un loc. Bucuria aceasta este împăcarea cu sine, împăcarea cu Dumnezeu, cu Sursa, cu Universul, cu Inteligenţa Superioară, cu orice şi oricum am numi. Lumina Sursei este lumina sufletului care luminează aceste experienţe pe care le trăim, în care ne intersectăm unii cu alţii.

Am putea alege să ne zâmbim unii altora cu sinceritate,  nu fals, nu cu interese ascunse; să fim deschişi unii faţă de alţii, să ne purtăm de grijă unii altora, să ne pese;  să ne trăim în bucurie şi pace!

Am putea să alegem să fim oneşti, să ne privim frumos, cu bunătate şi cu drag, ştiind că toţi suntem… UNA!

Aleg să vreau ca anul 2015 să-mi aducă în viaţă oameni frumoşi, oneşti, curajoşi, iubitori, integri!

La Mulţi Ani, 2015! Să fii frumos şi bun cu noi toţi!

Cu iubire,

Daniela Maria Marin

About daniela marin

om human
This entry was posted in Cuvinte-Words and tagged , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Noul An cu Bucurie! La Multi Ani, 2015!

  1. elena says:

    LA MULTI ANI CU BUCURIE,CU IMPLINIRI,CU OAMENI NORMALI,CU IUBIRE SI CU PACE!
    MULTUMESC DIN SUFLET PENTRU LUCRURILE MINUNATE SI SENSIBILE PE CARE MI LE
    TRIMITETI CU ATATA GENEROZITATE! LA MULTI ANI,2015!

    Like

  2. silvia says:

    …..am putea….Doamne ajuta…noua!!!!!

    Like

Leave a Reply

