Modul 1 – 21, 22 martie

Dacă a trecut atât de mult timp şi nu am mai organizat nicio întâlnire, curs, seminar, workshop… şi oricum s-ar mai putea denumi aceste întâlniri, nu înseamnă că am stat degeaba.

Dar nici “spaţiu” pentru asemenea întâlniri nu am avut. Proiectul “Teatrul Spiritual” şi al său prim spectacol (“Eternul Spectator”) a ocupat cel mai mare spaţiu din timpul ce-a trecut de când am organizat ultima oară ceea ce se numeşte Modulul 1.

Prin urmare, în zilele de 21 şi 22 martie, mă voi pune la dispoziţie acelora care vor trimite cererea de participare, până în data de 14 martie. Locul de desfăşurare va fi anunţat după această dată, prin email şi/sau telefonic. Aşa că, nu uitaţi să vă scrieţi şi numărul de telefon, pe lângă nume şi prenume. (danidaniela7@gmail.com)

Am mai încercat să cuprind în cuvinte ce înseamnă Modulul 1, dar niciodată n-am simţit că am şi reuşit. Pot adăuga la cele pe care le mai găsiţi prin blog că primul pas pe calea cunoaşterii de sine şi a unei evoluţii spirituale autentice este recunoaşterea adevărului. Pentru asta, cred că este necesară reconectarea la esenţa ce suntem. Nimeni nu poate face nimic în locul nostru. Tot ceea ce putem primi, pe lângă cuvinte şi informaţii, depinde nu doar de mijlocitor, de cel care se pune la dispoziţie, de profesor, dar şi de propria noastră voinţă, de deschiderea pe care o manifestăm faţă de acest ţel, depinde de destinul fiecăruia. De regulă, atunci când ne aflăm într-o intersecţie, între şoselele destinului personal, apar indicatoare care ne atrag să mergem într-o direcţie sau alta. Această “atracţie” sau glasul sufletului ar trebui urmat. Unii aşa au făcut, cu mintea habar n-aveau la ce veneau, dar ceva le-a spus că trebuie să meargă intr-acolo. Şi eu sunt una dintre acei “unii”.

Şi pentru că este cel mai important curs, baza celorlalte module, sau cea mai importantă intâlnire, totul fiind foarte dens, durează de la 10 dimineaţa până la 6 după-amiaza, cu două pauze de 10 şi respectiv 30 de minute, în ambele zile.

Un alt subiect asupra căruia încerc să mă lămuresc de ani de zile este acela al preţului. Pentru mine, este un dar pe care îl dau mai departe. Banii nu ar avea ce să caute, chiar dacă totuşi, încă ne trebuie pentru a face tot felul de alte lucruri pe lumea asta. Când eram doar un instructor, mă supuneam regulilor impuse de organizaţia respectivă. După aceea, am avut supriza să aud că “dacă e aşa ieftin, înseamnă că ori nu face nici doi bani, ori e la început şi vrea să spargă piaţa”. O mentalitate de piaţă, într-adevăr. O mentalitate dobândită şi răspândită mai departe cu uşurinţă. Am mai auzit şi alte asemenea conexiuni între “cursuri de dezvoltare spirituală” şi “piaţa speakerilor motivaţionali” ori “piaţa cursurilor”. Market-ul şi trendy-ul sunt în afara gândurilor mele. Sunt paralele aceste cuvinte. Aşa că eu îmi văd de drumul meu, îl las pe cel paralel să meargă şi el în plata lui, iar pentru acest curs voi  stabili preţul în funcţie de câţi participanţi vor fi, ce spaţiu va fi necesar, cu alte cuvinte cât să acopere cheltuielile de organizare. Altfel spus, este “ne-preţuit” acest Modul 1!  😉

Era să uit: Spiritual Academy sau Academia Spirituală este un loc în care puteţi inspira şi expira IUBIRE pentru tot ceea ce sunteţi, suntem, pentru întregul Pământ, pentru întreaga Omenire!

Nici de acest website nu am avut timp să mă mai ocup, dar are şi un forum:

http://spiritual-academy.ro/

About daniela marin

om human
This entry was posted in Seminarii - Seminars and tagged , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Modul 1 – 21, 22 martie

  1. Reblogged this on DARdeDARia and commented:
    S-a scurs un an de cand am fost prezenta si eu, pentru prima data, la acest Modul 1. Sa spun despre asta, nu prea pot. Nu prea am putut nici atunci. Am scris atunci Un inceput. Atat am putut.
    Mai mult … a fost traire… bucurie… recunoastere… recunostinta.

    Like

  2. Oana Bojescu says:

    Multumesc!!!

    Like

Leave a Reply

