Dupa Modulul 2

FLori mod.2

Florile Modulului 2!

Maci, bujori şi trandafiri! Florile acestea ne-au spus multe în weekendul ce tocmai a trecut. Dincolo de “greutatea” informaţiilor şi-a energiei, ne-a mângâiat mereu o energie a frumuseţii şi a acceptării, a iubirii !

Mă uitam aseară la ştirile despre activitatea solară, la “Towering Inferno” cum au l-au botezat cei de la Space Weather, adică un uriaş filament magnetic de plasmă, lung de 350.000 km, care se desprinsese de soare vineri spre sâmbătă. Slavă Domnului că nu a atins Pământul, chiar dacă, vulcani pe ici pe colo, au erupt, cutremure au mai fost… Dacă am înţelege că exact aşa cum se petrec lucrurile într-un corp uman, cum se influenţează şi cum se interconectează funcţionarea, fiziologia aparatelor şi sistemelor din corpul uman, cum apar pe piele bube ce semnalează o infecţie, deficienţe de minerale ori mai ştiu eu ce dezechilibre manifestă sângele…  sau cum realitatea, întreaga realitate atât de palpabilă se regăseşte, de fapt, pe scoarţa cerebrală… Dacă am părăsi conştiinţa izolaţionistă a eu-lui care nu este decât un bob de nisip în marea de nisip de pe fundul oceanului… Dacă, dacă, dacă…

Mai bine să privim florile si frumuseţea lor!

Cu-o seară înainte de curs, am trăit o experienţă minunată. N-am mai avut această şansă până acum. O fi fost vreun simbol prevestitor… Nu ştiu.

Pe masa pe care-mi ţineam laptopul, în faţa mea, trona o vază cu bujori primiţi în dar de la o dragă prietenă. Câţiva se deschiseseră, dar încă mai erau câteva fire nedeschise, cu boboci înghesuind în sfera lor atâtea minunăţii de petale.

Incercam să pregătesc suportul de curs pentru a doua zi când, am auzit un bâzâit uşor, ca şi cum o muscă ar fi intrat printre petalele încă strânse ale bujorului. Sincer, nu-mi plăcea,  nu-mi doream să deranjeze delicatele petale, aşa că am rămas atentă să văd dacă era într-adevăr o muscă, şi dacă da, să-i dau a înţelege că nu are ce căuta pe-acolo. Bâzâitul a încetat. După câteva clipe, un pocnet uşor, şi-ncă unul, mai firav, ca un semnal de început de sărbătoare… Sub ochii mei se deschidea o petală! Mândră, ca o regină, se-ndrepta de spate, desprinzându-şi trupul aplecat peste suratele mai mici… Bujorii cântă şi sărbătoresc când înfloresc!

Doamne! Ce minune! O minune care se întâmplă în fiecare clipă in lumea noastră! O minune pentru care, însă, nu primisem binecuvântarea a o trăi până acum!

Acesta este bujorul care m-a binecuvântat! Să înfloriţi frumos!

11252106_1709089459318474_2679943970532263280_n

About daniela marin

om human
This entry was posted in Cuvinte-Words. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

