Drumul spre Noua Ordine a Iubirii ( III)

punct de plecare – FRICA, punct de sosire – IUBIREA

blogul lui gyuri

 

Adio mândrie! Bine v-am găsit, Atenţie şi Curaj

 

Putem rezuma cele scrise până acum în două cuvinte care denumesc punctul de plecare şi punctul de sosire în demersul nostru spiritual propus de acest eseu: punct de plecare – FRICA, punct de sosire – IUBIREA. Mi-e clar că aceia care au citit până aici, şi-au cam dat seama pe unde se află. Unii vor fi ajuns la iubire şi se vor opri din citit ori vor citi în continuare cu bucuria de a li se confirma lucruri ştiute, alţii vor continua, poate chiar cu folos imediat pentru viaţa lor. N-am cum să ştiu. Ştiu, însă, că datoria mea este să dăruiesc tot ce-am primit de-a lungul anevoiosului drum spiritual pe care l-am parcurs până astăzi.

Să continuăm. Noua Ordine a Iubirii. Dacă ar fi să mă întrebaţi despre momentul de început al acesteia, v-aş spune că a fost acum…

View original post 1,929 more words

About daniela marin

om human
This entry was posted in Cuvinte-Words. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

