Miracolul bujorilor

Energia sufletului se vede sau se simte în absolut orice obiect făcut de om sau numai atins de mâna şi de sentimentele omului. Cine a reuşit să dea la o parte mintea lumii, să caute adevărul, adică esenţa, intră în contact imediat cu sufletul celui care a făcut, să spunem, o bluză, un dulap, orice. Când vine vorba de “obiecte” artistice, atunci nu mai e doar sufletul omului, căci inspiraţia nu vine din creier, ci de la Spiritul ARTIST. ARTISTUL acesta este foarte pretenţios, şugubăţ şi uneori chiar pus pe şotii. Se poate distra copios mai ales atunci când nu descoperă niciun dram de smerenie în omul care se străduieşte să fie “artist”.

Se-ntâmplă uneori miracole, cum este acesta despre care vreau să vă povestesc acum. Miracolul acesta ar putea explica cum iubirea şi bucuria dăinuie, cum materia se supune spiritului.

O dragă doamnă, care chiar mă iubeşte, mi-a făcut o uluitoare surpriză de Crăciun. A venit nu doar să mă îmbrăţişeze şi să-mi ureze toate cele bune, ci să-mi aducă trei flori. Trei bujori! Trei bujori roz! Nu mai văzusem bujori în decembrie! Bucuria imensă nu venea numai de la mine, ci şi de la ea. Ştiţi cum se întâmplă atunci când te bucuri de bucuria altuia! I-am pus în brad, pentru câteva clipe, şi i-am fotografiat, să-mi rămână şi ca o amintire fizică, nu doar în mintea mea. Ca un copil m-am bucurat şi-am mulţumit Cerului pentru acest dar! Bineînţeles şi prietenei mele.

Aşa arătau cei trei bujori  în 25 decembrie 2015:

IMG_20151225_213237

In 26 decembrie:

IMG_20151226_095045

Aşa aratău ieri:

IMG_20160429_085331

Aşa arată azi:

IMG_20160429_103445

Cred că am început şi noul an calendaristic şi noul meu an de viaţă cu binecuvântarea Bujorilor! Ştia “cineva, acolo sus” că nu doar îmi plac bujorii, dar că mă simt foarte aproape de sufletul lor. La un moment dat, am aflat că în zodiacul florilor chiar asta şi sunt: Bujor! Hahaha… Atunci m-am hotărât să-mi pun ca emblemă pe net acest bujor alb din curtea mea.

???????????????????????????????

În anul în care l-am fotografiat, firul acesta de bujor a rezistat incredibil de mult.  Aşa plin şi bogat în petale, ba aş putea spune chiar greu pentru tulpina-i subţire, şi-a  revărsat parfumul şi lumina mai bine de două săptămâni.

Am primit mulţi bujori de ziua mea anul acesta. Căldurile mari din martie şi chiar şi aprilie i-au ajutat să crească mai repede. Nu şi să reziste la fel de mult. Aşa se întâmplă şi cu oamenii când învaţă repede-repede ceva, şi cât mai multe dacă se poate, dar ceea ce rămâne, numai timpul dovedeşte. Dincolo de timpul materiei este Iubirea. Autentică.

Asta e cu timpul potrivit pentru toate sau toate la timpul lor… numai că timpul nu mai e potrivit nici măcar la elveţieni. Timpul nostru s-a schimbat teribil de mult. Deşi, aproape nimic nu pare să se schimbe în istoria noastră. Numele, da, astea se schimbă. Actorii, nu şi personajele!

Bujorii mei din curte,  încă n-au înflorit. Cred că aşteaptă luna mai. Mai este luna potrivită înfloririi bujorilor. Sau poate se va deschide vreunul chiar de Paşte! Ar fi frumos, nu? Crăciunul şi Paştele cu bujori!

IMG_20160429_103517

 

 

About daniela marin

om human
This entry was posted in Cuvinte-Words and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

